کتاب اعترافات

اثر ژان ژاک روسو از انتشارات نیلوفر - مترجم: مهستی بحرینی-پرفروش ترین رمان های ایران

In his Confessions Jean-Jacques Rousseau tells the story of his life, from the formative experience of his humble childhood in Geneva, through the achievement of international fame as novelist and philosopher in Paris, to his wanderings as an exile, persecuted by governments and alienated from the world of modern civilization. In trying to explain who he was and how he came to be the object of others admiration and abuse, Rousseau analyses with unique insight the relationship between an elusive but essential inner self and the variety of social identities he was led to adopt. The book vividly illustrates the mixture of moods and motives that underlie the writing of autobiography: defiance and vulnerability, self-exploration and denial, passion, puzzlement, and detachment. Above all, Confessions is Rousseaus search, through every resource of language, to convey what he despairs of putting into words: the personal quality of ones own existence.


خرید کتاب اعترافات
جستجوی کتاب اعترافات در گودریدز

معرفی کتاب اعترافات از نگاه کاربران
همانطور که در مورد کلاسیک صادق است، آنها نه تنها بیان معتبر از دیدگاه ها و ایده های نویسنده، بلکه بزرگ نیز هستند، بلکه یک آینه برای دنیایی که در آن زندگی می کنیم، ارائه می شود. این یکی از دلایل آن است که آنها را بررسی کنید . برای این، نه تنها توجه جدی به ایده های بیان شده و عقاید مطرح می شود، بلکه همچنین برای درک عمیق و عمیق؛ مدیتیشن در مورد ارتباط ایده ها ارائه شده، اهمیت آنها در کار جامعه و ضرورت آنها در پی زندگی روزمره است. اختلاف نظرها، در مورد این و بیشتر است. اعترافات علاوه بر اولین زندگینامه مهم زندگی فردی ما، نقاط مختلف زندگی نویسنده را به ما نشان می دهد که پنی و دلیل دیگر آثار عمده خود را از جمله امیل، قرارداد اجتماعی و گفتمان در مورد نابرابری. به عبارت دیگر، آن را یک مطالعه پس زمینه برای درک آثار دیگر خود را.به گفته روسو، دلیل نوشتن این کار بود به ارائه یک حساب صادقانه از زندگی خود، شخصیت و مختلف شرکت (ترکیب موسیقی، نوشتن نامه و مقاله نوشتن ) و همچنین به عنوان یک پاسخ یا توجیه علیه عذاب دشمنان ناعادلانه او، که، به نظر او، طرح توهین به شهرت خود را آغاز کرد. در میان دیگران، از جمله دوستانش، نامی که اغلب ذکر شد، مربوط به ولتر بود. روسو با شیوه های جامعه ی عالی و رنج فراوانی که برای رنج هایشان ناامید شده است، تصمیم گرفت که یک زندگی ساده و روستایی زندگی کند، یعنی صرفه جویی در مواد مادی و صرفه جویی در زندگی با حداقل نیازهای ضروری. این چیزی است که زمینه آثار او را تشکیل می دهد، «گفتمان نابرابری» و «قرارداد اجتماعی»، جایی که او بر وضعیت طبیعی یک انسان تأکید دارد یعنی آزادی فیزیکی و آزادی عمل اساسا آنها آرزو می کنند لازم به ذکر است که روسو معتقد است که خود را به عنوان یک موضوع از تمسخر و ناسزا از دوستان خود برای تصمیم گیری خود را به رهبری زندگی ساده است. با وجود این، این موضعش بود که باعث شده بود که حسابش به نظر برسد به این معنا که یک اشتباه دائمی از اشتباهاتی که به نظر می رسید از جانب دشمنانش رنج می برد، وجود داشت. اگرچه، روسو، در ابتدا تصریح می کند که \"از آنجا که من مجبورم خودم را کاملا به عموم آشکار کنم، هیچ چیز در مورد من نباید پنهان یا مبهم باشد. من باید به طور مستمر باقی بمانم، پس او ممکن است در تمام مزایای قلب من و به هر گوشه ای از زندگی من مرا دنبال کند. در واقع، او هرگز نباید از یک لحظه چشمم را از دست بدهد؛ زیرا اگر کوچکترین شکاف را در داستان من پیدا کند ... ممکن است تعجب کند که در آن لحظه چه کاری انجام می دهم ... من خودم را به اندازه کافی برای بدبختی انسان باز می کنم گفتن داستان من بدون ارائه هیچ گونه سکوت به خودم بیشتر آسیب پذیر است. »و قابل ستایش است به این معنی که او حوادث اعمال و اعمال خود را (از جمله سرقت، عصبانیت و شور و شوق فراوانی که برای بسیاری از زنان در زندگی او ایجاد شده است) فراهم می کند )، اما هنوز به نظر می رسد یک واقعیت هیجان انگیز است که کل جهان (با محدود کردن سه یا چهار نفر بسیار نزدیک) در توطئه برای خراب کردن نام خود دخالت داشت؛ این دلیل اینکه من یک ستاره کمتر به کار دادم. در اینجا نیز قبول می کنم که از آنجایی که این اولین مطالعه من در مورد کار روسو است و من هنوز نمی توانم هرکدام از آثار دیگرش را بخوانم یا از معاصران خودم بخوانم، من نیز ممکن است دیدگاه غیرمنصفانه ای در مورد این موضوع داشته باشم. بنابراین، از دوستانم می خواهم که برخی از آثار دیگر را که منجر به تردید من می شود، به من نشان دهد. یکی دیگر از چیزهایی که به طور مداوم ناراحت و متضرر به نظر می رسید، تصمیم روسو بود که از فرزندانش (ازدواج با ترزا) با پناهندگی برای ترس از این که آنها ممکن است در معرض روش ها و ایده های نادرست قرار بگیرند، همان گونه که توسط اعضای دیگر خانواده Theresa انجام می شود. یک مرد از چنین یادگیری به عنوان روسو، چنین اقداماتی را انجام می دهد و فرزندان خود را ترک می کند، نشان می دهد عدم همدلی، که من اعتقاد دارم، بسیار پایه ای از یک دولت طبیعی است (همانطور که توسط روسو پیشنهاد شده) از انسان ها. او خود را به عنوان یک تناقض به دیدگاه ها / اعتقادات خود عمل کرد. با این حال، به نظر او، به این دلیل بود که او تصور می کرد که کودکانش آموزش عالی در پناهگاه ها را بهتر از خانه می دانند، اما هنوز باور نکردنی است که او از آنها رد می شود و حتی یکبار نمی خواهد دوباره ببیند آیا آنها تحصیلاتی را که برای آنها خواسته بود دریافت کردند. و طنزآمیز است که او نوشته «ئی امید تحصیلات» را صرفا به منظور توضیح اهمیت آموزش و پرورش به عهده گرفت. من تعجب می کنم که آیا او تا به حال فکر کرده است که کودکان رها شده می توانند در چنین شرایطی با چنین اضطرابی مواجه شوند، و این ممکن است کل ایده هدف از تحصیل را نادیده بگیرد. در طول زندگی او، شاهد بود و از طریق شکاف گسترده بین طبقه غنی و فقیر جامعه عذاب کشید. این است که از راه هایی که گاهی اوقات، افراد طبقه فقیر توسط کلاس غنی بهره برداری می شوند. و همچنین از راه هایی که در آن غنی یا حق امتیاز در هنگام صحبت کردن و یا برخورد با مردم از اقشار پایین جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا او همچنین موارد مختلف را نقل مکان کرد، جایی که او احساس می کرد که فریحا ...

مشاهده لینک اصلی
زمان هایی وجود دارد که من آنقدر بر خلاف خودم است که می توانم برای شخص دیگری از شخصیت کاملا متضاد بگیرم.\nاین کتاب با یک دروغ آغاز می شود و تنها از آنجا گسترش می یابد. روسو، مستعد ابتلا به هیپربول، به وضوح ادعا می کند که زندگینامه اش بدون سابقه است. Nevermind St. Augustine's Autobiography معروف، که نام یکسان دارد؛ و نادیده گرفتن آثار سنت ترزا، بنونوتو سلینی و مونتین. من فکر می کنم این نوع اغراق آمیز نباید برای خیلی زیاد باشد؛ بعد از همه، میلتون از دست دادن بهشت ​​به خاطر اینکه او در تلاش بود «تلاش کند تا هنوز در معرفت و قافیه ناکام بماند، شروع به گمراهی بهشت ​​کرد». با این وجود، بخش دوم از ادعا روسو، که سازمانی او «تشخیص بدون تقلید» است، بیشتر غیرقابل انکار نادرست از اول است. این کتاب در صورت عدم تقلید، هیچ چیز را پیدا نکرده است. اعترافات روسس واقعا دو آثار متمایز است که اولین بار دوران کودکی خود را به اوایل دوران بلوغ می رساند، دوم تا سن پنجاه و سه سالگی. برای من بخش اول، خیلی بهتر است و بسیار ابتدایی است. همانطور که هر روانکاوی روانکاوی مدرن، روستا شخصیت او را به رویدادهای شکل گیری در دوران کودکی اش می رساند، من باور دارم که در آن زمان کاملا غیر معمول است. حتی شگفت انگیز تر این است که چگونه رونق جنسی داستان روسو است. او با توصیف لذات وابسته به وابسته به وابسته به وابسته به عشق شهوانی که از پرستش کودکش به دست آورده است، ارتباط چندین برخورد همجنس گرایان (ناخواسته در قسمت او) دارد و اغلب استمناء را ذکر می کند. بخش عمده ای از کتاب اول، توصیف طولانی مدت همه زنان است که هر کدام با آن کار کرده اند. قسمت دوم کمتر قابل توجه است، گاهی اوقات خسته کننده است، اما هنوز پر از قسمت های جالب است. روسو در مورد کارش به عنوان یک آهنگساز می گوید، چیزی که من پیش از خواندن این کتاب فکر نکردم. او شروع به کار خود را به عنوان یک موسیقیدان به عنوان bungler و جعلی، اما در نهایت موفق به بسته شدن شکاف بین اعتراضات خود و توانایی های خود. این مدت طولانی پیش از آنکه روسو خود را با هم بخواند، برخی از قطعات موسیقی و جنجالی از ژان فیلیپ رامو و والتر را به لس فیتس د رامیر، یک اپرا یک عمل؛ و او به زودی دشمن Rameau می شود، زیرا (روسو متقاعد شده است) Rameau حسادت از قدرت های موسیقی روسو است. روسو نیز داستان معروف از فرزندان خود را در ارتباط است. پس از گرفتن طناب دار، Thà © rèse، به عنوان معشوقه خود و داشتن چندین کودک توسط او، او را متقاعد (و خود) برای دادن آنها به بیمارستان بستری. این احتمالا بخش بزرگی از زندگی روسو است و سوخت های فراوانی را برای کسانی که مایل به بی اعتبار کردن ایده های خود در زمینه آموزش و پرورش کودکان است، فراهم می کند. همانطور که روسو رشد می کند و مردی از نامه ها می شود، او دشمنان بیشتری را در بر می گیرد، از جمله دیدر و گریم، که (روسو ادعا می کند) بی رحمانه در برابر او ترسیم شده است، تا حدودی به این دلیل که روسو زندگی شهری و تجملات مدرن را نادیده می گیرد. کتاب با یکی دیگر از زندگینامه های بزرگ من که اخیرا خوانده ام، از Benvenuto سلینی. این دو مرد در بسیاری از موارد مخالف هستند. سلینی مردی از جهان است؛ چشم او به طور انحصاری به سمت خارج حرکت می کند؛ او همه عمل است او در جامعه عالی اعتماد به نفس دارد او به ندرت مسخره می کند و هرگز خطا نمی پذیرد. روسو مردی از احساسات و احساس است که در دنیای خصوصی اش جذب می شود، اغلب ترسو، بی دست و پا و ناامید از خود و اغلب سخنان خود را از بین می برد. با این حال، هرچه بیشتر بخوانم، بیشتر شاهد شباهت های قوی بین این دو تنفس خود آنها هر دو انحطاط عظیم هستند. اگر من بایستی نامه خود را بنویسم، امیدوارم آن را شامل برخی از پرتره های زیبا از افراد در زندگی من باشد؛ اما در این کتاب هیچ تصویر قابل توجهی از هیچ کس جز نویسندگان آنها وجود ندارد. مانند بسیاری از اعتیاد آوران، غرور آنها به راحتی زخمی می شود. آنها با لجن وسواس می شوند و هرکسی را که احترام لازم را نمی داند، در نظر بگیرد، نه تنها بی توجه، بلکه کاملا شرور. هر دوی آنها هر دوی سرعت را به هر کجا که میروند میبرند. و با این حال، این واقعیت که بسیاری از مردم آنها با آنها روبرو می شوند، از آنها دلسرد نمی شوند و منع می شوند؛ بلکه، آنها همه خصومت را نسبت به حسادت، حسادت، یا خشونت خالص به خود اختصاص می دهند. هر دو دارای مجامع آزار و اذیت هستند؛ هر دو پارانوئید هستند و هر دو از نظر فطریات و توانایی های خود بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در سخنان خود روسو، او در میان بهترین مردان است. \"من به این نتیجه می اندیشم که خواسته ای برای نوشتن یک زندگینامه در زمانی که زندگینامه به هیچ وجه رایج نیست، نیاز به مقدار مشخصی از خودکشی دارد. چیزی که من را شگفت زده می کند این است که این دو مرد، سلنی و روسو، کاملا از خودشان بی اطلاع هستند و کاملا نمی توانند نظر خودشان را مطرح کنند. این در مقایسه با مونتین، کسی است که روسو صریحا ننگ می کند: من همیشه به اشتباه دروغین مونتین خندیدم، که، اعتراف می کند که گناهانش اعتراف می کند، بسیار مراقب است که خود را به هیچ چیز ندهند، مگر اینکه دوست داشتنی باشند؛ در حالی که من، که تا به حال فکر کرده اند و هنوز فکر می کنم خودم، با در نظر گرفتن همه چیز، بهترین مردان، احساس وجود دارد هیچ انسانی وجود ندارد، با این حال خالص او ممکن است، که در داخل برخی از معصوم خجالت پنهان نیست. ممکن است دانه ای حقیقت در اتهام Montaigne ...

مشاهده لینک اصلی
این کتاب یک افسانه است زیرا به نظر من یک پرتره یا شاید یک ماسک حساسیت بالایی از ملودی داخلی یک نابغه بود. @ به همین دلیل نام من قطعا در میان مردم زندگی می کند، من نمی خواهم شهرتی که آن را انتقال می دهد، یک دروغ است. @ در واقع، صداقت او قابل توجه است که او می نویسد در مورد رها کردن فرزندان خود، رابطه او با عاشقان و صمیمی خود تعهدات زندگی روستایی یک مطالعه جذاب از ذهن فوق العاده و نوآورانه بود. او صبح بخیر با شاهزادگان در ظهر بود و شبها با دهقانان غذا خورد. @ به لحاظ موسیقی خودآموز، او یک کد الفبایی برای نوشتن موسیقی را اختراع کرد و یک اپرا با آن درThe Village Soothsayer نوشت. @ HisSocial Contract @ Constitution Constitution در ملت هایی که با انقلاب علیه سلطنت ها مبارزه می کنند و به دموکراسی تبدیل می شوند و به تهدیدات فتنه و اقدامات بی رحمانه و ناخوشایند سیاسی دست می یابند. کتابهایش سوخته شد، کلیسا به دنبال او بود که از او جدا شد، خانه اش سنگسار شد و در تبعید در مسیر برلین از طریق آرزوهای خوب فیلسوف دیوید هیوم به انگلیس به پایان عمر خود فرار کرد. گاه گاه به اندازه کافی او به نظر می رسد نارسیسیسم به شدت در فضیلت های بسیاری که در فروتنی غلط پنهان شده اند نفوذ کرده و در عین حال تصور نهایی و ماندگار از یک شاهکار است که از جلد یک روح عصبانی ساخته شده است که بر روی مطالعه مستحکم و الهام بخش سفر قلب انضباطی انسان. مانند ولتر به سمت پایان عمر خود، اما قبل از تبعیدش، روستای روستایی را در یک جزیره جزیره ای زندگی می کند که فقط می خواهد زندگی خود را در کار باغبانی و مراقبتهای فکری به پایان برساند. ترجمه ی اینجا آنجلا اسکولر غول پیکر زرق و برق دار است که پروست را به من یادآوری کرد، که من مطمئنم باید تحت تاثیر روستو قرار بگیرد. این کتاب، همانطور که روسو آن را توصیف کرده است، «تاریخچه ترین رمز و راز روح من» است و به شدت در 25 رمان من از همه زمان ها در میان ترتیب مقدس ادبی فرانسیس پاست در «یادبود زمان از دست رفته» و «بالزاک» و «توهمات نابخرد» @ من واقعا نمی تونم شما را به اندازه کافی قوی برای حل کردن زمان برای خواندن این autobiography درخشان طراحی شده است.

مشاهده لینک اصلی
اعترافات کتابی درباره ایجاد گفتمانها، امیل و قرارداد اجتماعی نیست. این یک کتاب درباره ساختن مردی است که این آثار را نوشت. اما ساخت به عنوان درک، منطقی و ارائه شده توسط یک طعمه ذهن برای محکوم کردن، pettiness، perversity و paranoia. این ویژگی ها از جنبه هایی از خود نشان می دهد که در آن او جنبه های خود را به نمایش می گذارد، او این را نقاشی صادقانه و کامل از شخصیت او، از جمله ناهنجاری ها، فضیلت ها و دستاوردها می داند. من نمی توانم اولین فردی باشد که متوجه شود که اگر فرانسوی قبلا آن را نداشت باید برای روسو اختراع شود. بدیهی است که توجیه قابل ملاحظه ای داشت، اما چیزی که در مورد روسو است، این است که او غافلگیرانه از غرور بیش از حد غافلگیر شده است که بارها و بارها منجر به اشتباهات و خجالت هایی می شود که او براق می کند. اما او تا به حال تاثیر زیادی در سیاست دارد. ، آموزش، ادبیات، فلسفه و ظاهرا موسیقی. در واقع، برای دو سوم از اعترافات، شما فکر می کنید این خاطرات یک آهنگساز بود. او متمرکز بر تمام نوشتن درباره پیشرفت حرفه ای خود در مطالعه موسیقی در تلاش است تا ادعاهای آماتورگری و بی کفایتی را رد کند. صحنه های تکان دهنده ای از اختلافات با رامو رد می شود. آخرین سوم، تقریبا به طور کلی یک سخنرانی پارانوئیدی (تصورات) در مورد او توسط دوستان قدیمی، تبعید و بیماری است. بنابراین کجا نوشته شده است؟ مسلما روسو مشاهدات خود را در مورد افرادی که در اطراف او هستند و خود را متعجب و غافلگیر کننده می داند، اصولی را در طول کار به دست می دهد، و او درباره تدارکات انتشار کار خود و تا حدودی در پذیرش آن گزارش می دهد، اما من نمیتوانم هیچگونه توسعه سیستماتیک ایده هایی که دولت ها را به سوء استفاده از آثار او سوق می دهد. در حقیقت، مقالات کوتاهی که درباره روستو در جریان کار خود از طریق اعترافات خواند، تاکید بر انحراف او از زمان هایی که او در کار خود بر عواطف لحظه، در مقایسه با سیستم های فیلسوف، تأکید می کند. من به طور خاص توسط یک مقاله توسط یک مقاله توسط پیتر عباس در تاریخ سپتامبر / اکتبر از فلسفه در حال حاضر، \"کامل تفسیر خودم: ژان ژاک روسو و تولد Autobiography از عمیق\" https://philosophynow.org /issues/68/T...It به من تحقق بخشید که من باید از پیشنهادهای مزاحم گذشته و نقاط نیمه کور مانند ریاکاری برای تجویز یک روش آموزش در امیل پس از رها کردن فرزندان خود به بیمارستان بنیان، یکی پس از دیگری. من اکنون فکر می کنم ضروری است که به عقب برگردیم و گفتمان ها و قراردادهای اجتماعی را مرور کنیم (تا کنون در غم های زمان گم شده است که نمی توانم آنها را به خاطر بسپارم)، و سپس در مورد فلسفه اعترافات تأمل کنم. اگر کسی فقط اعترافات را بخواند، از بیانات بی پایان لذت می برد که \"اگر من برای کارشناسی ارشد (به عنوان یک شاگرد) / کشیش ها / من \"دوست\" / ... هستم، واضح است که این موضوع مربوط به نظرات او در مورد وضعیت طبیعی انسان است، بنابراین واقعا باید ارتباط بین این دو را بدانیم که باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. و سپس به بررسی مفاهیم فلسفه خود در زمینه نتیجه گیری که باید از اعترافات بیاندیشیم، این است که روسو هرگز مرد ساده ای نیست؛ او از بیخوابی، زخمی، مخالف از هر منفذ برمی خیزد و اگر او توسط مقدسین مطرح شود، چنین خواهد بود. بنابراین، این یک بررسی موقت است، امیدوارم که به خواندن بیشتر افزوده شود.

مشاهده لینک اصلی
روسو و هیوم، روسو و هیوم. مانند بسیاری از مردم در موضوع، من شک و تردید هستم، به ویژه از نظر نقل قول روسو عرضه شده توسط @ Whiteshark @: هر گاه ™ به مثابه € با کتاب Philidor یا از Stamma Iâ € ™ خواست MA € ™ ورزش برای مطالعه بازی ها، همین اتفاق برای من افتاد؛ و بعد از اینکه خسته شدم، خودم را نسبت به گذشته تلخ کردم. علاوه بر این، من شطرنج را کنار گذاشتم، یا اینکه با بازی آن را در نفس خودم پشت سر گذاشتم، از این ترم اول هیچگاه پیشرفت نکرده ام ، و من همیشه خودم را در همان نقطه ای که در انتهای آن بودم یافتم. هر وقت سعی کردم بازی را با استفاده از کتاب فیلادیور یا استمما مطالعه کنم، همین اتفاق افتاد؛ پس از تیراندازی خودم، متوجه شدم قبلا داشتم. و به طور کلی، آیا من بازی را متوقف کرده یا سخت تلاش کردم، هرگز نتوانستم آن را به دست آورم.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب اعترافات


 کتاب دختری که رهایش کردی
 کتاب سالار مگس ها
 کتاب لذت متن
 کتاب بریت ماری اینجا بود
 کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز
 کتاب اعترافات