کتاب هنر همچون درمان

اثر جان آرمسترانگ از انتشارات نشر چشمه - مترجم: مهرناز مصباح-پرفروش ترین رمان های ایران

What is art for? In the engaging, lively, and controversial new book, bestselling philosopher Alain de Botton, with art historian John Armstrong, proposes a new way of looking at art, suggesting that it can be useful, relevant, and - above all else - therapeutic for its audiences.

De Botton argues that certain great works of art offer clues on managing the tensions and confusions of everyday life. Art as Therapy is packed with 150 examples of outstanding art, with chapters on Love, Nature, Money, and Politics outlining how these works can help with common difficulties. For example, Vermeers Girl Reading a Letter helps us focus on what we want to be loved for; Serras Fernando Passoa reminds us of the importance of dignity in suffering; and Manets Bunch of Asparagus teaches us how to preserve and value our long-term partners.

De Botton demonstrates how art can guide and console us, and along the way, help us to better understand both art and ourselves.


خرید کتاب هنر همچون درمان
جستجوی کتاب هنر همچون درمان در گودریدز

معرفی کتاب هنر همچون درمان از نگاه کاربران
هدف حقیقی هنر خلق جهانی است که هنر در آن از ضرورت کمتری برخوردار است و چندان خاص و استثنایی نیست
جهانی که ارزش هایش به طرزی بی قاعده در سراسر زمین پخش شده اند

مشاهده لینک اصلی
دغدغه اصلی کتاب همانطور که در فصل آخر بیان شده آوردن هنر به روزمره ی زندگی و استفاده ازارزش های هنر درجهان است.
هنرهایی که در این کتاب به آن اشاره (استناد )و یا مورد بحث قرار گرفته شده است مشخصا نقاشی ست و در فصل هایی معماری عکاسی و بعضا هنرهای تجسمی
خواننده از هنر سینما تیاتر موسیقی و سایر هنرها اشاره ای نمی بیند
در مجموع مانند سایر آثار دوباتن خواندنی کاربردی و فلسفه روزمره زندگی به شیوه ای هنرمندانه بیان شده

مشاهده لینک اصلی
غذای عالی مغز!

مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب عالی بود هرچند کمی دشوار بود همه چیز را در یک زمان جذب کند. خواندن از طریق این، من احساس کردم که من در اطراف یک موزه بزرگ است که توسط نویسندگان با دقت معماری می شود سرگردان است.

مشاهده لینک اصلی
فرض اساسی این کتاب این است که در هنر ما به دنبال چه چیزی از زندگی ما گم شده است. نه فقط در آنچه که ما به طور معمول می توان به @ art @ - نقاشی، مجسمه سازی و غیره فکر کرد - اما محدوده گسترده ای از زیبایی شناسی - معماری، طراحی، مبلمان، موسیقی، لباس. ما از هنر برای پر کردن حفره هایی که ممکن است حتی آگاه نباشیم استفاده کنیم. @ مفهوم که هنر نقش مهمی در تعادل دوباره ما با ما دارد و وظیفه دارد به پاسخ به سؤال ناخوشایند درباره اینکه چرا مردم در سلیقه های زیباشناختی خود بسیار متفاوت هستند، توضیح داده شده است (صفحه 30). به عنوان مثال کسی که در تمام طول روز در یک دفتر خاکستری پر می شود ممکن است به عکس های رنگارنگ بیابان تبدیل شود به عنوان یک پادزهر برای یکنواختی سرسخت زندگی کاری آنها. هنر نه تنها به ما کمک می کند که آنچه را که ما از دست داده ایم پیدا کنیم، بلکه می تواند ما را به دیگر شیوه های عمل نشان دهد، و نقش هنرمند باید برای کمک به همه زندگی بهتر باشد. این همچنین می تواند نیازهای نور را که ما می توانیم بیان کنیم، به ارمغان می آوریم؛ به عبارت دیگر، بخشی گریزناپذیر و گریز از تفکر خودمان، تجارب ما، به کار گرفته شده، ویرایش شده و به ما بهتر از قبل برگردیم، به طوری که در آخر ما احساس میکنیم که خودمان را بیشتر واضح میبینیم. @ (p39) اما آیا می توانیم به هنرمندان اعتماد کنیم تا ما را به آنچه که بدون هدایت نیاز داریم هدایت کنیم - در گذشته، اکثر هنرمندان بهترین کارهای خود را تحت هدایت یک مددکار پرداخت کردند، در حال حاضر اکثر هنرمندان خود کارگردان هستند و ما، چه خوب یا عالی توسط کسانی که اغلب بخشی از دنیای ما هستند (فوق العاده ثروتمند و / و به خصوص تحصیل کرده). چگونه باید به هنر پاسخ دهیم؟ آیا وقت آن است که مسیر هنر را برداریم؟ نویسندگان اظهار می دارند که این عبارت است: @ ما باید در مورد آنچه که ما از نظر مواد غذایی، رسانه ها، معماری یا اوقات فراغت مصرف می کنیم، همانطور که در مورد خودروهایی که رانندگی می کنیم، تقاضا داریم. ما باید مشروعیت این پروژه را قبول کنیم یا طعم و مزه را در سراسر هیئت مدیره افزایش دهیم. برای این منظور، ما باید خود را در نقش خود از نقش رقص در حال حاضر در نقاط کلیدی در تاریخ هنر در نظر بگیریم: منتقد. @ (p.159). منتقدان به خوبی گفتار و تحقیق می توانند شیوه هنری را نه تنها در نظر بگیرند قدرتمند از دنیای هنر بلکه عموم مردم است. آنها همچنین از هنرمند بهترین کار ممکن را می خواهند. اگر شما علاقه ای به هنر دارید، این کتاب باید بخواند: جذاب، بحث برانگیز، گاهی اوقات متناقض و همیشه متفکر است. نویسندگان هنر را به عنوان یک هدف عملی با یک هدف در نظر می گیرند (زمانی که ما اغلب تدریس می کنیم که هنر به سادگی برای هنر است) و با هنر به عنوان یک شیء معمولی با یک هدف، آن را به زندگی روزمره، در دسترس هر فرد . با گفتن تمام موارد فوق من باید پذیرفتم که مدتی طول کشید تا از این کتاب استفاده کنم - من متوجه شدم که نویسندگان گاهی اوقات یک نقطه به اندازه کافی برای منفجر کردن مغز من خاموش می شوند. نه اینکه این یک ایده جالب نبود، آنها فقط در مورد برخی موضوعات برای طعم و مزه من به طول انجامیدند. من متوجه شدم که بیش از 20 صفحه در یک زمان من متوجه شدم که چند صفحه آخر را نادیده گرفتم و هرگز چیزی را جذب نکردم. من این را متوجه شدم، وقتی آیلین د بوتون معماری خوشبختی را می خواند، شاید شاید تنها سبک او باشد. همانطور که ایو گفت قبل از اینکه ایده های زیادی در اینجا وجود داشته باشد، قطعا به مدت طولانی در مورد آنها می اندیشم.

مشاهده لینک اصلی
4/5: اگر در هنر هستید، این کتاب را بخوانید. اگر به هنر دست پیدا کرده اید، این کتاب را بخوانید تا متوجه شوید چه چیزی از دست رفته است. من تعجب می کنم که آیا کسی یک برنامه عملی را برای قرار دادن دبات های بوتون و آرم ورانسون برای کار در جامعه آماده می کند. این بسیار آینده است. من این ایده را دوست داشتم که نویسندگان در مورد چگونگی بالا رفتن از نردبان به اشتراک گذاشتند؛ چکش ها برای چکش هستند، اما هنر چیست؟ این کتاب چشم انداز تازه ای را ارائه می دهد و در مورد اهداف مختلفی که هنر را می توان برای انسان ها اصلاح کرد، توضیح می دهد. فصل های آن نیازهای مختلف ما را بررسی می کنند - البته فصل های آینده که باید نوشته شوند وجود دارد. شاید خود را به عنوان یک کتابچه راهنمای مشاوره برای شروع حرکت و اختلال هنری تاریخی و یا مبتنی بر بازار متمرکز می کند که اولین پاسخ ما به سوال است که هنر برای چیست؟ من از خواندن این ایده های نویسندگان لذت بردم که ممکن است بعد از اینکه جهان هنر برطرف شد و برای پتانسیل آن برای رسیدگی به زخم های احساسی خود، چه جمعی و چه فردی، مورد استفاده قرار گرفت. به چهار بخش از جمله: عشق، طبیعت، پول و سیاست، این فصل های طولانی آثار هنری جداگانه، روندها و جنبش ها در هر زمان خاصی از هنر جهان، بلکه از طریق لنز نیازها و مقوله های تجربی مشترک و آشنا بشر نیست. او می گوید: ذهن، روح و جامعه ما پس از مدرن می تواند توسط آثار هنری، هنر، نهادهای هنری (موزه ها، گالری ها، در نظر گرفتن معنی پشت این آثار). آن را با اعتراض جامعه به سر می برند؛ این یک راهنما از تاکتیک های چریکی نیست، اما آرام می گوید چیزی باید انجام شود - و به زودی. آزمایش های جالب توجه، اما با این طرح برای چگونگی بالا بردن هنجارها، نویسندگان آن بدون شک متوجه چیزی که کاملا متفاوت برای اجرای در حال حاضر و یا در آینده ای نزدیک است. اما، در یک مقیاس کوچکتر، می تواند کار کند. این کتاب شایستگی دوم یا حتی سوم را از طریق تقریبا شش ماه تا یک سال مستحکم می کند. من یادآوری می کنم که چگونه مغازه مدرسه زندگی در پاریس چندین سال پیش یک شب با شباهت با کیفیت Edward Hopper Nighthawks به نظر می رسید. امیدوارم که شما بعضی از این نظریه ها را در زندگی عمومی جایی جا بزنید. فرض می کنم می توانم عکس شما را در یک گوشه گوشه ای آرام نشسته در جایی - یک نوار Nighthawks - که در آن هیچ کس ناسازگار نویسندگان صلح نیاز به ایجاد کتاب های خود را به خودشان قول داده اند آنها خواهد نوشتن. اگر آنها آنجا بودند، من به آنها نزدیک می شدم و می گفتم: \"من بسیار دوستت دارم، کتاب های شما، آلاین د بوتون و آقای آرمسترانگ؛ آن چیزی را به دیدگاه من در مورد چگونگی هنر با زندگی واقعی متصل می کند. @

مشاهده لینک اصلی
این بود، دست پایین، کتاب مورد علاقه من از سال تا کنون. پدرم برای من روز تولدش را به من داد، زیرا فکر کرد که آن را مانند یک رویکرد منطقی به هنر می گوید. ماه ها صرف خواندن آن - مواد مخرب آن است. در اینجا برخی از نکات برجسته:Since هنر این توانایی برای کمک به ما در درک خودمان است، و سپس برای برقراری ارتباط با ما به دیگران، ما تمایل به مراقبت از بسیاری از آثار هنری که ما در اطراف ما قرار می دهیم. حتی در بودجه های محدود، ما زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد دکوراسیون داخلی، در مورد اشیایی که ما برای ارتباط هویت های ما با جهان استفاده می کنیم، صرف می کنیم. راه غیرمتمرکز تجزیه و تحلیل نگرانی ما در مورد چگونگی تزئین خانه ما این است که سعی کردیم نشان بدهیم - به عبارت دیگر، به مردم بگویید که ما چه تاثیر گذار و موفقیت آمیز هستیم. اما به طور کلی عمیق تر و جالب تر و فرآیندهای انسانی در زمینه هنر دکوراسیون داخلی است. ما می خواهیم چیزی را به نمایش بگذاریم، اما نه صرفا افتخار بودیم. در حال تلاش برای اجازه دادن به دیگران در مورد شخصیت های ما به نحوی که کلمات ممکن است اجازه نمی دهد. به همین دلیل است که ما ممکن است، مثلا، در معماری و طراحی معماری آلمان قرن بیستم سرمایه گذاری کنیم.[به شیوه ای که هنر به دست می آورد]، Tate نوعی گالری های بزرگ عمومی جهان است. هدف از آن تحولات قابل توجهی در هنر در شرایط ملی و بین المللی و در طول زمان است. فرضیه اصلی این است که ما باید با توسعه هنر مواجه شویم و نهادهای بزرگ باید برای خرید و نمایش آثار خاصی که داستان آن را نمایش می دهند، خریداری کنند. به عنوان مثال، یک کمیته ممکن است تصمیم بگیرد که موسسه میزبان آن، نمونه های خوبی از نقاشی مذهبی قبل از رافائلیت داشته باشد، اما در مورد Futurists های ایتالیایی ضعیف بوده و استراتژی های خرید خود را مطابق با آن تنظیم می کند. این استراتژی نماینده تا حد زیادی آشنا است که به نظر می رسد عجیب و غریب است که بپرسد چه چیزی برای آن است و آیا این درست است. این امر مستحکم است زیرا ما به طور جدی به موضوع هنر توجه نمی کنیم. می گوید: هنر در طول زمان تغییر زیادی کرده است و ما باید این تغییرات را ردیابی کنیم. تصور کنید که سیاست تداوم و قابل توجهی برای Tate را با درک درمانی هنر تطبیق دهید: تیت هنر را از هر مکان و هر دوره خریداری می کند. این هدف همیشه برای آموزش روح بریتانیا است. این تلاش برای جمع آوری آثار است که نیازهای روحی ملت را برآورده می کنند. · وظیفه گالری خصوصی یک نوع جدی است: اتصال خریداران به هنر مورد نیاز. بنابراین مهارت اصلی برای اجرای یک گالری باید از نظر فروش نباشد اما توانایی تشخیص آنچه از زندگی درونی مشتری از دست رفته است. فروشنده هنر باید تلاش کند تا مشخص کند که چه نوع هنری نیاز دارد تا فرد خود را متعادل سازد و سپس نیازهای آن را به طور موثری برآورده می کند.دانش پژوهان باید مطالعه کنند که چگونه روحیه آثاری را که آنها را تحسین می کنند بیشتر با آسیب های روان شناختی احترام آنها آنها باید تجزیه و تحلیل کنند که چگونه هنر می تواند با یک قلب شکسته کمک کند، غم و اندوه فرد را به چشم انداز، به ما برای تسریع در طبیعت، حساسیت ما به نیازهای دیگران، آرمان های راست زندگی موفق در مقابل ما ذهن و کمک به ما برای درک خودمان. در این زمینه، محققان به سقف سیتیین نزدیک می شوند؛ چرا که آنها باید با تمام سوابق هنری با سؤالات انسانی روبرو شوند. شما چه درس هایی را برای ما تدریس می کنید که به زندگی ما کمک می کند؟ همه چیز غیر از این، هر چند هوشمندانه و متراکم با اطلاعات ممکن است، به سادگی تهیه و یا حواس پرتی است.نقطه موزه نباید در درجه اول به ما آموزش چگونه عشق به هنر، اما الهام بخشیدن به ما را دوست دارم آنچه هنرمندان دوست داشت از طریق قدردانی از کار آنها: یک تفاوت جزئی اما انتقادی.نگرش های بدبینانه نسبت به شانس ادغام خوب با بازار اغلب بازتاب دور از رمانتیک قرن نوزدهم در مورد رابطه بین هنر نجیب و موفقیت مالی و حیاتی . این به این دلیل است که یک هنرمند قرن نوزدهم بسیاری از هنرمندان خود را نادیده گرفت، چرا که Edouart Manets Le Dejeuner sur Lherbe ابتدا توسط استاد هنری و جیمز مک نیل ویستلر سمفونی در سفید، شماره 1 از سالن رسمی اخراج شد، این ایده همچنان تا امروز ادامه دارد که کیفیت در جهان دیرینه نادیده گرفته شده است. ما همه در زندگیم به اندازه کافی شکست خورده ایم تا چنین داستان گمراه کننده ای پیدا کنیم، اما باید به این نکته اذعان کنیم که حداقل در هنر، ایده چنین کوری به زیبایی بسیار غلط است. مانیت مردی ثروتمند و مشهور مرد، و بدبختی های ویستلرها (مانند ون گوگ) به شخصیت بیشتر نسبت به تعصب ذاتی در نظم ثابت شده پرداخت. علاوه بر این، بازار هنری از زمان اشتباه قرن نوزدهم، از زمان حصول اطمینان از آن است که کارهای زیادی که به شدت چالش برانگیز و فاقد جذابیت است، مخاطبان شگفت آور بزرگ و پایدار را به دست آورده است.مشکلات مشاغل با اغلب با یک احساس غیرعادی: ما صدای چیزهایی را می دانیم که ما از آن متنفریم ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب هنر همچون درمان


 کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
 کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده
 کتاب جهان در 2050
 کتاب بار هستی
 کتاب تارک دنیا مورد نیاز است
 کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد